MIN FREDAG

FY fasen vad skönt det är att vara ledig. Jag måste bara få påpeka det. Idag har vi bara latat oss i sängen halva dagen framför tv:n. Nu har vi precis kommit hem från lite shopping i Ingelsta. Fyndade faktiskt en hel del på H&M. Jag brukar avsky just den butiken ute i Ingelsta men rean där var faktiskt inget att klaga på. Ska försöka knäppa ett par bilder snart framöver så ni får se bilder på det jag köpt på årets julrea.

Ikväll ska vi nog käka lite på Munken eller nått liknande, det ska bli mysigt :) Imorgon och på söndag är det jobb som gäller för min del. Så det blir en lugn helg - igen. Har inte varit på PULS sen Halloween och sen dess har jag nog bara varit en sväng på trappan om jag inte minns helt fel. MEN näst fredag planerar jag faktiskt att gå ut och ställa till med lite party, antingen här eller hos Kicki. Det ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0