SÅ DET SÅ

FY fan.  Det finns inte mycket som får mig att känna det jag faktiskt känner när jag tittar på vampire diaries. Utan att jag tänker på det så håller jag andan ibland, jag fäller tårar då och då som jag inte märker osv. Jag kan ärligt säga att VD är bland det bästa jag vet. Det är så jäkla lamt av mig att säga så, men man ska vara ärlig har jag hört och ibland känns det som att jag typ ska explodera när jag tittar på det. Det är bara så jävla bra helt enkelt, värt en svordom och allt.

Nu tänker jag äta lite godis. Kanske ska passa på att göra ett par sit ups också. Gjorde typ sammanlagt 20 st igår vilket har resulterat i att jag knappt kan sträcka på mig idag av all träningsvärk. Mina sk. magmuskler har tydligen inte jobbat på ett par år så de blev helt förstörda av ingenting.

Sätter punkt med ännu en bild från lördagen, min favoritbild.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Kan inte annat än hålla med dig, VD är det BÄSTA! åh, älskar skiten!! sen kollar jag Pretty Little Liars (grymt!) samt 90210, Gossip Girl, Revenge (ÄLSKAR!)

tittar på alla serier på ch131.com.



:) PUSS

2012-01-17 @ 10:53:32
URL: http://peggs.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0