SÖNDAG

Nu har vi precis ätit kvällsmat. Det blev soppa med ugnsbakad baguette och olika ostar :) Sjukt gott var det! Lillen verkade helt slut och ville gå och sova för en kvart sen, och eftersom han ska till dagis imorgon så passar det rätt bra att han vill sova såhär dags. Jag och Robin planerar att ta en dusch, men jag borde verkligen färga håret!! Jag med mitt jäkla hår. Jag färgar verkligen aldrig det i tid. Det går ofta flera veckor "över tiden" och utväxten blir bara längre och längre samtidigt som håret blir allt ljusare. Men men, fan. Tänkte precis skriva att jag ska ta tag i det snart, men imorgon fyller Robins mamma år och på tis är det Joannas tur. Sen sker lite andra grejer så det blir väl inte förns helgen kommer.. Typiskt mig.

Jaja, nu står en välbehövlig dusch på schemat!


Jag gillar bilder som blir såhär.

Kommentarer
Postat av: monika

2012-01-08 @ 19:30:55
URL: http://monikaflores.devote.se
Postat av: Gambe

Älskar den där bilden, sjukt duktig fotograf jag är ;) Haha!



Vad ska ni se för något då? :)) Och vilken tid? Tidiga eller sena?



PUSS <3

2012-01-08 @ 21:03:11
URL: http://peggs.spotlife.se
Postat av: cornelia

Ni är sjukt snyyyyygga på bilden!!

2012-01-09 @ 14:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0