SORRY FÖR INGEN BILD

Det blev ingen bio igår faktiskt. Vi var för trötta och hungriga så vi gick till Munken och åt lite kvällsmat i stället. Men det var nästan mysigare det. Sen gick vi hem och Robin fick besök av Abbe medans jag låg i sängen framför en film tills jag deckade. Det är sjukt hur trött jag är när jag kommer hem från jobbet. Jag orkar typ ingenting - inte ens göra matlåda till dagen efter.. så jag har mackor med mig även idag. Känns jävligt lame men så är det, har ju dock kommit ihåg plånboken till idag så kan ju faktiskt gå och köpa mig nått om jag inte skulle bli mätt.

Idag känner jag mig sjuk förresten. Är genomförskyld och hängig. Jag ska försöka hålla ut hela dagen eftersom det inte är bra att missa något på utbildningen. Fortsätter dock halsen göra ont så kommer jag gå hem och vila upp mig. Jag ska på spa med älskling på lör och då måste jag ha hunnit bli frisk igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0