THIRD-HAND.SE

Godmorgon,
jag har varit vaken ett par timmar nu, men tänkte faktiskt försöka somna om en snabbis igen innan jag måste bege mig mot jobbet. Jag är svintrött och ska jobba till 21 ikväll så jag kan behöva all sömn jag kan få.

Satt dock nyss och spanade in min och Kickis webshop. Jävlar vad stolt jag är över den. Vi har gjort ALLT själva, tagit fram kläderna, fotat, byggt upp hemsidan osvosv. Nu har vi legat lågt ett tag, men så fort jag kommer hem från Thailand så är vi igång igen! Då får ni gå in och klicka hem alla nyheter innan dom försvinner. (Det brukar ta typ 24h efter släppet). 


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jaaa fyll på med nyheter snart! Blev jättenöjd sist jag beställde :-) kram

2012-01-30 @ 18:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0