PUSS

Vad larvig jag är egentligen. Vi ska inte åka förns om flera timmar, men ändå kan jag inte sova. När jag låg vaken i sängen kändes det lite som att jag väntade på att kliva upp inför första jobbdagen/en hästtävling eller nått annat pirrigt. Jag var lite rädd för att vi skulle fösova oss (tåget går dock typ halv 2 och jag har inte sovit till mer än kl 11 på flera år så det var väl jäkligt onödigt att tänka så).

Men men, höga förväntningar på denna dag alltså! Hoppas bara att förkylningen släpper helt så att jag får tillbaka mina smaklökar. Känns lite trisst att äta en trerättersmiddag med täppt näsa......... Tar med mig kameran OCH kanske även ipaden så att jag kan uppdatera allt eftersom kvällen fortlöper. Måste väl dock göra det i smyg eftersom jag lovat att denna kväll ska handla om mig och min älskade Robin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0