PS. JAG HATAR ATT FLYGA

SHIT. Jag minns när pappa ringde till mig för nästan exakt ett år sedan och frågade mig: Hörru, vad gör du nästa år vecka 7, 8 och 9? Jag skrattade väl mest bort det och tänkte: Jadu, hur ska jag kunna veta det? haha. Pappa: Ok, vi kanske drar till Thailand då nämligen, så du vet. Sen gick det ett par månader och jag hann nästan tom. glömma bort vårt samtal. Robin låg bredvid mig när pappa ringde det första samtalet ang Thailand och jag tror att han redan då blev lite orolig över att det skulle vara sant. Och nu är vi här, som sagt. Det har hunnit bli januari och det är i fabruari som jag åker. Det kommer vara sjukt jobbigt att vara utan R, men kanske kommer det vara allra värst för honom som blir kvar här. Jag kommer ju ändå vara sysselsatt och ha sol och bad ett stenkast bort.

Hur som helst. Fortfarande känns det lite långt borta, vilket är skönt. Det kommer nog bli värre när det bara är nån vecka kvar och man kan räkna ner dagarna. Jag åker 11:e februari och kommer tillbaka 5:e mars.


Kommentarer
Postat av: gambe

Jag är SÅHÄR avis på dig, ååhhh!! :)



Btw, kan absolut ses på onsdag! På kvällen alltså! Ändrade till insläppet så ska försöka bli klar så fort som möjligt i stallet så jag kan komma in sen :) Va ska vi göra, gå ut o käka?

2012-01-03 @ 09:37:32
Postat av: Josefine

ÅÅHHH jag är så jäkla avis!!!!

2012-01-03 @ 12:15:53
URL: http://josefineosterqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0