SUNSHINE

Jobbhelg. Behöver jag säga mer? Det har i alla fall varit underbart skönt att vara ledig mitt i veckan. Man får så mycket gjort då! Igår slängde vi ut julgranen också så nu är vi typ redo för påsken ;) Vet att det är långt kvar men det känns ändå som snart eftersom jag kommer vara borta nästan hela februari och en bit in i mars.

Jag har förresten redan fått resfeber. Det brukar jag aldrig få annars - förns kanske en timme innan jag ska åka. Men nu inför Thailandresan har den redan kommit. Jag drömmer om det typ varje natt, tänker på allt jag måste göra innan jag åker, måste köpa en digital-kamera, måste lyckas föra över serier i ipaden, måste handla allt jag ska ta med mig osvosv. Sen blir ju inte paniken bättre av Robin inte ska med heller. Fy fan. Men jag vet att jag kommer ha kul och det kommer vara underbart när man väl är där. Jag måste tänka positivt och att jag ska få umgås med min släkt på detta viset för första gången i mitt liv känns verkligen jättekul!


Bild från resan till Grekland 2011.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack! ja just tusan, det kan vi absolut. vilken tid?

2012-01-07 @ 17:35:47
URL: http://matildafiona.webblogg.se/
Postat av: elin

sv: den är från glitter! :)

2012-01-07 @ 18:04:02
URL: http://HTTP://ELINWAHLBERG.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0