WEAR IT WITH PROUD

Sådärja, då har man gått och spenderat 599 kr på en bikiniöverdel. Jag har nog i ärlighetens namn inte lagt så mycket pengar på ett plagg sen jag köpte en Acne-skjorta (på REAN) i somras för ungefär samma summa. Jag lägger inte ens såna pengar på skor. Och skor älskar jag. Men jag har inte ägt en bikiniöverdel på flera år. Det finns helt enkelt ingen i min stl! På H&M och Lindex har de bara skit, för de som har typ stl 70B. Aha okej, men om man har 70DD då? Vart går vi? Jo vi tvingas besöka snordyra ställen som dock har alla stl. Den bikiniöverdelen som jag köpte började på 65D och jag tog en 65DD. Sitter som en smäck, utan vaddering och jag är helnöjd med köpet. Jag tänkte helt enkelt att: det går fan inte att bada 3 veckor i Thailand i en BH. Nu får det vara slut på det. Så med andra ord. Dagens tips är att lägga lite extra pengar på det man verkligen behöver och fokusera på just det att det är värt det - och sedan försöka bortse från själva summan som man betalar.


Kommentarer
Postat av: anonym

alla bikinis förstörs i det salta vattnet i thailand, bara ett tips om du köpt en bikini överdel för den summan haha! :)

2012-01-21 @ 12:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0