FRIEND-DEJT

Vilken smart idé jag fick förra veckan. För er som inte hänger med så syftar jag på när jag la ut min "kontakt-annons" på Facebook och instagram. Jag skrev en kortfattad beskrivning om vad jag sökte och det hela resulterade i att jag ska träffa 2 helt nya människor denna vecka (1 är avklarad) och nästa kompis-dejt blir ikväll!

Igår träffade jag ursköna Emelie på Trädgårn där vi åt god mat och tog ett glas vin. Kvällen avslutades på Bishop och jag måste erkänna att vi hade riktigt kul tillsammans! Så om detta är något som ni tycker låter spännande - testa det själva! Man vet aldrig vem man kan komma att bli vän med.

Kommentarer
Postat av: ulrika

Fan vilken skön idé! Jag kan också ta en dejt:) känner ju Emelie lite så vi kan ta en trekant så att säga:)

Svar: Hej! Självklart vill jag det. Vore trevligt att ta ett glas på Trädgårn eller liknande någon kväll?
Matillda

2012-07-12 @ 13:37:59
URL: http://colorelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0