GODMORGON

(Blogg.se fungerade inte imorse så inlägget publiceras först nu, men jag skrev det för ca 2h sen)
Om ni skulle se vårat tvätt-BERG som ligger här inne i sovrummet skulle ni näst intill smälla av. Jag skämms nästan. Men det som är mest irriterande är hur jag lyckas boka fel tider nere i tvättstugan, heeela tiden. Sen går jag ner till tvättstugan i tron om att "Nu är det min tur!" men sen inser jag rätt fort att det var IGÅR vid denna tiden som jag hade bokat. Kul. Så tvättberget blir kvar, i alla fall till imorgon eftermiddag, om jag nu lyckats boka rätt. Fy fasen vad onödigt det känns att vara uppe såhär dags nu när jag inte har något att göra. Men men, lite tv i sängen funkar ju alltid.

Åter igen - Godmorgon på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0