LÖRDAG

Ikväll är det lördag, mitt i helgen. Senare ska jag iväg på födelsedagskalas hemma hos Matilda med lite tjejer. Tyvärr känner jag mig döseg just nu, men jag antar att kan gå över lite efter en kall cider och ett par partylåtar på högsta volym.

Igår åkte vi ut till stugan, trots det trisst vädret och åt goda smörgåsar med stekta kantareller på. Sen låg vi i sängen och kollade på nästan hela första säsongen av Solsidan medans regnet smattrade utanför :)
Imorse åt vi dock frukost i solskenet och sen hann vi i alla fall med att rensa hela trädgårslandet på ogräs och ruttna jordgubbar innan regnet kom.

Imorgon är det också mycket som ska hinnas med! Bla. måste gräset klippas ute i stugan, vi ska handla allt inför vår roadtrip som står på tur och tillsist ska vi färga håret på varandra här hemma och tvätta.
Jaja, nu måste jag rycka upp mig lite! Hoppas vädret spricker upp senare så att det inte tynger ner partykänslorna. (Ikväll kör jag på hatt för första gången (ever?) har fettigt hår och utväxt.)


Kommentarer
Postat av: Tessie- Milos mamma

Vad snygg du va i hatt baby <3333 puss

2012-07-17 @ 23:25:50
URL: http://mizztessie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0