MIN DAG

Idag har jag varit hemma med liten så att han skulle få lite semester från dagis och samtidigt slapp Robin gå upp supertidigt för skjutsa honom dit. Vi har hunnit med ett Happy meal på stan, lunch med mamma och Lovisa, lite bus och shopping inne på BR-leksaker osv. Vincent är verkligen hur duktig som helst. Han lyssnar ordentligt, är nästan alltid glad och sprider en enorm glädje hos alla. Jag tycker att Robin och lillens mamma ska vara makalöst stolta över honom (vilket jag givetvis vet att de är!) :)

Nu tänkte jag spana in Nellys rea lite. Hoppas ni får en underbar helg! (Vi planerar att åka ut till stugan och bo där ikväll, så länge vädret tillåter det).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0