MYCKET TEXT, DESSVÄRRE MINDRE BILDER

Hej på er,

Jag vill faktiskt tacka för att ni fortfarande tittar in här titt som tätt trots att jag suger på att hålla er uppdaterade om vad som sker i mitt liv :) Jag är dock rätt inne på att börja om från början och starta en ny blogg. Personligen så tycker jag att nystarter är något som ger nya krafter och mer energi - och är något man borde få ta del av oftare i livet. Nackdelen med att starta en ny blogg är ju förstås att alla bilder/inlägg nollställs och nya läsare inte kommer ha en aning om vem jag är.
 
Jag tror dock att OM jag väljer att starta en ny blogg, så ska jag försöka göra allt för att den ska bli bra. Jag har en bra kamera där hemma som bara ligger och skräpar och jag vet att jag kan ta bra bilder och skriva helt okej texter. Vi får väl se helt enkelt :) Håll ögonen öppna!

Kommentarer
Postat av: EMELIECATRINE

Amen, det är väl ingenting att tacka för? =) Jag skulle kika in här även fast du bara uppdatera en gång i månaden. Men om du startar en ny blogg blir ju det jättekul också, jag skulle dock ha svårt för att släppa min efter 3 år, hehe.

Ses sen goding, vad kul det ska bli!

2012-07-11 @ 17:00:58
URL: http://emeliecatrine.se/
Postat av: Från din kompis

Jag läser en gång i veckan vet du, så uppdatera :) vill se massssssa om brölllopppet // Beccis ph

2012-07-12 @ 10:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0