SAD BUT TRUE?

Fan. Jag får lite ångest när jag inte bloggar! Ni fortsätter ju titta in här och jag blir besviken på mig själv när jag inte uppdaterar. Jag måste dock ställa frågan till er: Är inte vardagsbloggarna påväg att utrotas? Det känns som att instagram tar över och såvida du inte har en säregen nisch på din blogg så lägger man ner lite extra fokus på just instagram? Där behöver du inte ta dig tid att skriva något utan bara lägga upp bilder från vardagagen - och är det inte bilder vi egentligen gillar? Jag vet inte hur jag ska göra. Funderar dock på att lägga ner denna blogg och komma tillbaka i höst lagom till bröllopsplaneringen så att ni kan följa mig då. För just nu har jag lixom inte tid med bloggen. Det är sommar, jag jobbar, njuter av livet och det kan gå en vecka innan jag öppnar upp laptopen. Jag har sagt det förut - men säger det igen bara för att ni inte ska bli allt för besvikna. SKAFFA instagram och följ mig där. Det finns en massa duktiga människor som uppdaterar ofta och jag kan lova att jag börjar skriva en rad eller två under varje bild så kan ni hänga med i vad jag gör ändå. Även fast bloggen kanske försvinner...

 

Kommentarer
Postat av: Gesons Carro

Jag håller med!!! :))

2012-07-03 @ 12:28:36
Postat av: EMELIECATRINE

Jag håller verkligen med dig där, instagram tar över! Det är ju mycket roligare och mycket personligare.. Dock älskar jag bloggen med då man kan lägga upp finare bilder och framförallt större (!) bilder.. Men som sagt, instagram blir en helt annan och grej och jag gillar det starkt =)

Amen hallå, hur go är du inte? Så gullig du är som skriver så. Jo, har väl blivit lite flitigare på att uppdatera bloggen men jag skriver ju en novell i alla inlägg typ.. KAN inte korta ner det, haha..alltså, måste sluta skriva så mycket. Eller? Ett glas vin på Trädgårn låter hur trevligt som helst goding, skulle vara jättekul. Hur ser onsdag ut för dig? =)

2012-07-03 @ 23:43:38
URL: http://emeliecatrine.se/
Postat av: Ulrika

Hej!
Det var så himla kul att ses! Ska spana efter dig i din stuga när jag hälsar på svärmor=) Hoppas också att vi ses ute igen i Norrköpingnatten!

2012-07-09 @ 17:24:15
URL: http://colorelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0