BILD FRÅN STEGEBORG

Hörni. Blogg-appen har väl inte fungerat sen de lanserade "nya" blogg.se och det var väl ändå ett tag sen? Min tanke är ju att de borde ta tag i detta snart så att man kan uppdatera med bilder och liknande via mobilen. Men men, ni har tur. För idag har jag hängt rätt mycket framför datorn så jag passar givetvis på att blogga när jag ändå är igång. Har klickat hem lite grejer från Nelly's rea och letat efter något roligt som jag och Robin kan unna oss v 29 då vi båda har semester samtidigt. Någon liten resa någonstans inom en rimlig budget är det jag letar efter.

Jag ska ta mig en liten gubbvil nu, jag har semester och eftersom vädret strejkar helt så tänker jag unna mig en lång sådan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0