FLOWERS BABY

Jag fick en uppskattad kommentar häromdagen. Ni ska veta att era ord betyder massor för mig - även om de är anonyma! Jag önskar också att jag skulle kunna blogga lite mer om bröllop osv men just nu är tankarna på lite andra platser. Det är fullt upp här hemma och jag jobbar som en tok, men en sak kan jag lova er. I höst kommer det förmodligen handla om just bröllop här, till 100%. Då är det lite mer aktuellt och ni kommer förmodlien hinna bli trötta på bröllops-inlägg innan själva vigseln blir av ;D Lägger in lite bildinspiration i alla fall!





Kommentarer
Postat av: PEGGS

Åh, längtar! btw, du får ju lägga till mig på insta alltså ;)

Snart ses vi, midsommar är nära nu :D

<3

2012-06-17 @ 16:00:00
Postat av: Anonym

Blir det bröllop? :)

2012-06-18 @ 21:08:17
Postat av: Emma Roodla - Fotograf i Norrköping

Ska niu gifta er i kyrka eller ute :)?

2012-06-27 @ 11:19:25
URL: http://babiidarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0