HEMMA IGEN

Sådärja. Då var man hemma efter en underbar helg i Sthlm! Vi har ätit god mat, gått på Gröna lund (spelat på en massa vinsthjul, skjutit med luftgevär, kastat bollar på burkar), shoppat osv. Det har verkligen varit en perfekt helg med lagom mycket att göra. Har man lite pengar över nån månad så tycker jag verkligen att man ska unna sig detta! Tog dessvärre inte så många bilder, typ inga alls faktiskt.. Men ni som följer mig på instagram har ju fått se en och annan bild på älskling i alla fall under helgen. På tal om det så tycker jag att fler borde titta in där och börja följa mig. Jag har angivit att jag vill vara privat bara för att kunna ha någon uppskattning om ungefär hur många det är som är intresserade av mitt liv eller inte.

Denna vecka vikarierar jag som ledare för mitt team, känns underbart kul och jag tar denna uppgift på största allvar och är säker på att denna vecka kommer gå fort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0