HUMM

Godmorgon, idag är jag LEDIG. Gud så skönt! När jag vaknade imorse tog jag faktiskt min första bild till instagram, men sen vet jag inte vad som hände? Bilden försvann i alla fall, eller så var det jag som gjorde fel. Hur som helst så fick det mig att tveka ännu mer på instagram. Ska man, eller ska man inte börja använda sig av det? Det känns som att det kommer börja bli "för jobbigt" att blogga om man börjar med insta, och det känns även som det finns en risk för att man blir typ beroende av skiten och känner ett tvång att regelbundet uppdatera er om sitt liv - med bilder. Hm, jag funderar vidare på det, så får vi väl se. Men om jag väl börjar så räknar jag med att ni kommer börja följa mig där. Heter samma sak som jag gör här - mfjohansson.

Kommentarer
Postat av: Mattis

Sv: haha jo okej den är väl rätt fin men inget speciellt... Men jag ska ju göra den speciell haha :d ha det så bra på dina lediga dagar nu! Puss snuttan

2012-06-07 @ 10:52:19
URL: http:// naatta.blogg.se/
Postat av: EMELIECATRINE

Isåfall blir jag en av dina trogna följare..

2012-06-08 @ 00:29:13
URL: http://emeliecatrine.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0