MÅNDAGSÅNGEST

Fick något som kan liknas vid ett nervöst sammanbrott idag när jag kom till jobbet. Jag vet inte riktigt vad det beror på men såna dagar kan man ha ibland! Förmodligen var det omställningen från att vara ledare till att sätta sig i svaret igen. Det blev i alla fall lite bättre när jag frågade tjejerna om de ville äta nått gott på Munken imorgon kväll efter jobbet - det kan vara så skönt att ha något att se fram emot. Samtliga ville följa med och det tackar jag för! Ni är otroligt bra ska ni veta :)

Ikväll slutar jag 21.45 så efter detta pass blir det nog bara sängen för min del. Snart är det ju dock lite ledighet som gäller och det är givetvis uppskattat! Vi hörs kanske senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0