MIDSOMMARHELG

HEJ PÅ ER!
Jag har haft en sjukt bra helt och därför varit lite frånvarande här. I fredags var vi som sagt ute i stugan och åt midsommarlunch i det gröna, dansade kring stången och på kvällen blev det grillning och lite livemusik på det.

Igår åkte jag ut till Stegeborg med ett gäng (okända) tjejer som på ett eller annat vis hade någon koppling till Pernilla :) Det var mycket trevligt och maten som vi åt var verkligen bland det godaste jag har ätit. Ett stort tack till söta tjejen som kom fram och gav mig komplimanger för bloggen! Sånt uppskattas verkligen och det gör att man får lite ny energi. Jag har ett gäng bilder från helgen som jag kan lägga upp senare ikväll. Nu sitter jag på jobbet och har inte tid med det här egentligen - men ett litet hej kan man alltid klämma in! :) Hoppas att ni har haft en trevlig midsommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0