MIN KATT APOLLO

Godmorgon på er.. Idag fick jag i alla fall sova till kl 10 :) Jag brukar vanligtvis vakna av att min katt trampar omkring på mitt ansikte/bröst och sen lägger sig med en duns som gör att man inbillar sig att han väger ungefär 10 kg. Jag har aldrig fattat vad hans lilla problem är, men han ska i alla fall alltid sova på mig. Gärna MITT på ansiktet eller halsen. Och min älskade sambo glömmer alltid att stänga sovrumsdörren när han åker till jobbet på morgonen så att katten inte ska kunna komma in ;)

Men men, så kan det va. Idag funderar jag på om jag ska ut till stugan och sova. Vädret känns inte riktigt lika hemskt som igår så man får ta vara på varje sekund. Bjuder på en bild på mig och katten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0