PINK LIPS

Godmorgon på er! Idag vaknade jag rätt tidigt och kunde inte somna om. Men men, så kan det vara ibland. Vid 11-tiden ska jag ta mig till jobbet och jag slutar inte förns kl 20 ikväll. Jag är dock van vid att komma hem senare än så på måndagar så jag är rätt nöjd med den tiden. Då hinner jag och Robin umgås lite ikväll i alla fall innan vi går och lägger oss. 

Den här veckan kommer inte bli så jobbig. Eftersom jag går in och jobbar på onsdag (nationaldagen) så är jag ledig på torsdag och fredag fick jag ledigt då jag bytte pass med en kollega. Sen åker vi till Sthlm över helgen och har det bra! Jag har inte sett fram emot något såhär mycket på jättelänge, det ska verkligen bli hur mysigt som helst. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0