SAKNAR MIN PAPPIS

Gokväll på er. Nu har jag jobbat min sista dag denna vecka och ACK så skönt det känns! Nu kan man börja tagga rejält inför resan och jag har märkt att Robin är minst lika sugen som jag på att åka iväg. 

Idag efter jobbet lagade vi plankstek och hade det bra. Nu ligger vi nyduschade i sängen med varsin dator på magen. Jag har dock kollat klart på sista avsnittet av Vampire diaries för denna säsong(?) så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu. Får väl se om det finns nått annat kul att titta på :) Vi hörs imorgon gott folk! Bjuder på en bild från Thailand, bara för att jag tänkt mycket på den resan de senaste dagarna och nästan längtar tillbaka..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0