HEJ

FÖRLÅT för riktigt dålig uppdatering. Men det verkar ju inte som att någon bryr sig med tanke på att ingen påpekat det i kommentarerna så jag antar att det är lugnt? ;)

Jag jobbar i alla fall för fullt och tycker det är grymt kul att vara ledare. Dagarna går relativt fort och även om det är mycket att göra så känns det som sagt roligt hela tiden. Efter jobbet blir det dock inte mycket gjort. Jag kommer hem så sent så därefter blir det matlagning och lite tv-tittande, om jag orkar. Men snart är det helg i alla fall och då tar älskade syster studenten :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker faktiskt det varit lite dålig uppdatering, men inget man vil klaga på ju.. du ska blogga när du har lust, inspiration och tid. Men jag går alltid in c läser här hos dig. Så inspirerande och härlig blogg :) Vill gärna läsa mer om inredning och ditt bröllop!!!

Kram

2012-06-14 @ 08:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0