BÄTTRE ÄN INGET

Idag jobbade jag till 16.30! Kändes underbart att få sluta tidigt för en gångs skull. Efter det gick jag en sväng på stan med Kicki och därefter åkte jag och Robin till citygross och storhandlade :) Det är alltid lika skönt att öppna kylen och mötas av en massa mat! Vi lyxade till det lite ikväll igen - den här gången med en hemlagad blodig köttbit till kvällsmat tillsammans med klyftpotatis bearniesås och ugnsrostad lök. Tack för tipset om pepparbiff Nathalie ;)

Nu ska jag kolla på lite DH samtidigt som Robin ligger och nördar. PUSS!

Ungefär såhär såg jag ut idag!

Kommentarer
Postat av: natta

ahhhh visst var det gott med pepparbiff??

2012-03-30 @ 15:09:25
URL: http://naatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0