BRIDEZILLA?

JAPP, det lär ju vara jag om ett par månader. Om jag inte redan är där nu :b? Jag tror att både jag och Robin tänkte: Fasen vilken kul och underbar grej - vi ska gifta oss! Men alltså, jag hade verkligen ingen aning om allt som ska planeras :D Jag kan vakna mitt i natten och tänka: Hur ska klänningen se ut på mina brudtärnor? Så nu när jag är sjuk har jag haft all tid i världen att googla lite kring ämnet. Svaret blir nog: ljusrosa. Eftersom jag kommer duka mestadels med loppisfynd och blomstermönstrat, (romantiskt tema) osv så känns det som att det kommer passa in. Och NEJ mitt bröllop kommer inte vara B bara för att det innefattar loppisfynd, haha. Jag inser själv hur det låter. Men loppis/second hand är Jag och jag vet att det kommer bli hur vackert som helst.


Dessa kommer från Asos och är just nu på rea. Samtliga kostar under 350 kr :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

åh, ljusrosa!! <3 du kunde inte valt bättre färg. är du en riktig bridezilla kommer du säkert ångra dig tusen gånger innan du bestämmer dig ;)



Saknar dig!!

2012-03-30 @ 15:37:06
URL: http://peggs.spotlife.se
Postat av: cornelia

när är bröllopet planerat?! kan inte riktigt fatta att du ska gifta dig! vad vuxen man har blive! haha <3

2012-03-30 @ 19:54:06
Postat av: Sophia

Sv: Det lät smarrigt med ost i slutet, det ska jag helt klart toppa med nästa gång!



En bekant till mig har en blogg om bröllop som heter http://sweetinspiration.se/, kika där för lite inspration! :)

2012-03-31 @ 12:27:57
URL: http://sophiabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0