CHARMED

Tog ledigt idag från jobbet så att jag kan packa upp, tvätta och allt annat "roligt" som man måste ta itu med efter en utlandsresa. Glider omkring i myskläder men ska snart ge mig iväg till stan om jag orkar. Är fortfarande riktigt seg men det är väl bara att köra på gissar jag! Synd att det blev dåligt väder bara. Jag som sett fram emot en promenad i vårsolen till lillens dagis i eftermiddag. I stället blir det varma kläder på som gäller! Kanske slänger på mig mina easytone som jag köpte i Thailand. Jag skulle behöva ett par promenader i rask takt efter all semester.

Slog på tv:n vid 10 och insåg med glädje att avsnitt 1 av Förhäxad visas på femman. WIHU.



Kommentarer
Postat av: Anne

DÖHET.

2012-03-05 @ 16:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0