EFTERFRÅGADE PRISER

Jag är inte världsbäst på matte och har nog inte världens bästa minne heller. Men jag ska försöka skriva ut ungefär vad jag betalade för detta. Jag tror, i ärlighetens namn, inte att det överskred 1000 svenska kronor.
För 13 par lösögonfransar betalade jag totalt ca 60 svenska kronor. Min adidaströja kostade ca 80 kr och Vincents 60 kr. Klänningen ca 50 kr, leopardblusen/byxorna och shortsen kostade ca 35 kr och t-shirtarna 25 kr. Kragarna betalade jag 55-75 kr för. Väskorna (de längst ner till vänster) kostade 22 kr styck.. Tiger"klänningen" gav jag 30 kr för.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

asså sjuuuukt billigt! åh så avis :D fin bild i inlägget ovan btw. SNART LÖRDAAAAG!! <3

2012-03-08 @ 08:33:33
URL: http://peggs.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0