...

Så jäkla typiskt. Varje kväll när jag kommer hem och Robin är här så är jag svintrött. Skulle kunna somna inom 30 minuter om jag fick chansen. Jag har nog ärligt talat inte lyckats hålla mig vaken till halv elva på jag vet inte hur länge. Men vad händer då ikväll? JO JAG KAN INTE SOVA. Robin är på tv-spelskväll hemma hos Nicke och ska sova där och här ligger självklart jag.. Inte ett dugg trött och har egentligen ingen blogglust, men vad gör man inte i brist på annat! 

Jag är shopping sugen. Har inte klickat hem nått från ex. Nelly på evigheter. Det känns faktiskt lite lustigt. Jag får väl kanske gå igenom alla webshoppar och se om jag hittar något som faller mig i smaken.



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Älskar i-landsproblemet att du vill shoppa och ska gå igenom alla webshoppar för att klicka hem nåt ;) en annan gör allt för att hålla sig borta från webshoppar då jag är helt pank :D



tid o.s.v. på lördag? upplägg?

PUSS

2012-03-15 @ 08:39:13
URL: http://peggs.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0