GODMORGON

Sådärja, uppe med tuppen precis som vanligt! Snart kommer pappa hit på morgonfika och han ska även hjälpa oss med att borra upp en del hyllor som stått lutade längs väggen sen vi typ flyttade in här förra sommaren! Varken jag eller Robin är så händiga med borrmaskinen så de har fått vänta helt enkelt. Tur dock att man har en pappa som är snickare och båtbyggare!

Sen ska vi till återvinningen med en massa skräp, städa lgh och fixa iordning inför kvällen. Jag ska även FÖRSÖKA hinna gå en snabbis på stan och hitta något jag kan ha på mig ikväll.
Nu ska jag kila in till Annas bageri och handla lite fikabröd och frukost. Hoppas ni har en trevlig lördagsmorgon så hörs vi igen lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0