GODMORGON

Knäppte ett kort påväg till jobbet imorse. Ikväll slutar jag relativt tidigt (kl 18) och det betyder att det finns tid för mat och mys på Munken, vilket aldrig sitter fel. Jag ska möta Robin där när jag slutat jobbet!

Igår tog vi det lugnt hemma i alla fall, glömde bort att kolla på ångestfyllda 30 grader i Februari, men tur att det finns svtplay. Imorgon slutar jag vid 22.15 och på torsdag har jag inget planerat än. Fredag eftermiddag spenderas nog på IKEA och sen på kvällen kommer Pernilla hem till oss och fixar mina naglar :D På lördag kör vi en liten förlovningsfest hemma hos oss och sen förmodligen utgång på det. SÅ, där har ni min vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0