HETT TIPS!

Jag har länge funderat på att testa lite annat smink. Jag brukar köra med foundation från Clinique och ett underbart puder från Kanebo (nu mera Sensai) och sen övriga produkter från Make up store. Dock har jag spanat in Id minerals ett tag men tyckt att det är för dyrt. Jag har typ aldrig varit nöjd med mitt smink då jag anser att jag ser förjävlig ut efter ett par timmar då min hy blivit glansig och fläckig.. Men sen hittade jag DEN HÄR hemsidan och nu har jag klickat hem både ett och annat. Bla. ett startkit med Id minerals och den omtalade primern från Too faced, till halva priset mot det vi tvingas betala här i Sverige :)


Too faced har fått mycket bra kritik och de har även en olika primers som du har på ögonlocken innan du applicerar ögonskuggan, som tydligen ska vara jättebra. De var dock slut för tillfället (om du vill ha en neutral utan färg) men en sådan ska jag också haffa när de är åter i lager. Obs! Du beställer FRAKTFRITT!

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh så himla kul jag har också alltid undrat vad mineralpuder går för :) Hoppas vi får en fet resencion med före och efter bilder :) älskar din blogg!

2012-03-30 @ 11:02:44
Postat av: Anonym

Åh vad bra, tack för tipset. Det ska jag klicka hem så fort det kommer i lager :)

Postat av: anna viktoria

Jag använder nästan bara ID när det gäller puder och rouge. Jag ÄLSKAR dem och ingenting annat duger längre haha. Too faced har också sjukt mycket bra produkter. Deras ögonskugger sitter som ett smäck!

2012-03-30 @ 15:00:09
URL: http://annars.blogg.se/
Postat av: Josefine

hoppas på att få höra vad du tycker om sakerna sen när du testat dom :)

2012-03-31 @ 09:59:07
URL: http://josefineosterqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0