H&M

Sprang iväg en snabbis på stan under lunchen och inhandlade bla. toapapper eftersom vi var inne på sista rullen hemma. Hade jag inte kommit ihåg detta hade det nog varit mindre roligt efter toabesöken i helgen! ;D Sen köpte jag även ljus eftersom alla vi hade kvar brann upp under festen förra helgen. DOCK köpte jag även denna. Den här klänningen är verkligen ett plagg som jag inte vet vad jag ska tycka om den. Jag skulle aldrig bära den bara som den är, men ska försöka ha en tröja eller något liknande över så att endast underdelen syns. Sen planerar jag att missmatcha med en massa silver och tunna svarta nylonstrumpbyxor.


Klänning från H&M för ynka 149:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0