HOME SWEET HOME

HEMMA IGEN! Jäklar vad lustigt det känns. Så fort jag kom innanför dörren igår slängde jag av mig kläderna och kastade mig i sängen. Det kan ha varit i alla fall på min topp 3 sen jag kom hem. Att få lägga sig i sin egen säng, med mjuka påslakan, täcke och ingen rädsla över huvudtaget över att bli totalt sönderbiten av mygg om benet eller armen mot förmodan skulle sticka ut under täcket.

Det finns så mycket man kan skriva om resan osv men jag tänkte i stället att vi gör såhär. OM NI VILL VETA NÅGOT så får ni kommentera detta inlägg så svarar jag när jag fått in lite frågor. Om jag nu får in några :b 

DEL 1 av bildregnet.
På tåget mot Arlanda
Inför-semester-frukost
Blekfisar

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hur länge var du iväg?

2012-03-05 @ 22:22:48
URL: http://nathaliegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0