I LOVE YOU.

Jag brukar inte känna behovet av att skriva så mycket om Robin här på bloggen. Jag behöver inte hävda mig. Men ibland spricker man nästan av känslor och lycka, hur fjantigt det än låter. Så ett inlägg såhär ibland får ni kanske stå ut med.

Haha, ja vad hände igår egentligen. Jag och älskling satt hemma och drack en varsin cider/öl framför Jackass 3 och hade askul. Sen blev klockan mycket och vi föreslog en utgång - bara han och jag :D Vi knallade ner till Hugo där vi dansade, pratade om allt och inget och avslutade sedan kvällen i sängen, där vi låg som två strandade valar, och delade på en kebabtallrik. Det finns verkligen ingen som jag kan ha så roligt med som dig. Även fast jag säger på pizzerian "nej jag vill inte ha något - jag är inte så hungrig" så får jag ändå äta varannan tugga med dig hemma sen. JÄMT. Kan ses som världens töntigaste grej. Men det är en av alla andra underbara egenskaper som du har, som har fått mig att hamna där jag är nu. Med en ring på fingret. 


Bild tagen med min iPhone igår. Påväg hem från HUGO efter ett stopp på en pizzeria.

Kommentarer
Postat av: EMELIECATRINE

Så underbart det låter. Det är ju exakt sådär det ska kännas! Får man fråga hur och var ni träffades? Och när? =)

2012-03-31 @ 11:18:49
URL: http://emeliecatrine.se/
Postat av: Josefine

underbart :D

2012-03-31 @ 11:19:32
URL: http://josefineosterqvist.blogg.se/
Postat av: natta

men åååååh vad härligt det låter, bästa ni :)

2012-04-02 @ 16:23:14
URL: http://naatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0