IBLAND ÄR DET SVÅRT ATT KOMMA PÅ NÅGON RUBRIK FAKTISKT

Fy fasen vad skönt det har varit med en helg som faktiskt har inneburit ledig tid. Eftersom vi valde att gå ut igår (spontant, vilket inte krävde någon förberedelse) så har vi haft hela dagen idag till att göra roliga saker och bara ta det lugnt och imorgon blir likadan. Vanligtvis brukar jag sluta sent på fredagar vilket innebär att det blir sängen nästan direkt när jag kommit hem. Sen på lördagen händer det att man går ut och då spenderar man sen halva söndagen i sängen med en onödig baksmälla. Så - där var den helgen förbi.. Men denna lördag och söndag kommer vi alltså ha tagit vara på ordentligt innan helgen är slut och jag hoppas att jag är helt frisk tills på måndag!

Förut åt vi hemmagjorda hamburgare som Robin tjatat om i en vecka och efter det tittade vi på Hannah. En helt okej film men jag gillar inte filmer som slutar på det viset. Behöver inte gå in närmre på det, men jag känner mig helt enkelt inte riktigt nöjd efter ett sådant slut. Har ni dock inget bättre för er någon gång så tycker jag att ni ska se den!

GODNATT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0