KLICK

När vi var på Bangkoks flygplats stannade hjärtat nästan på mig när jag såg min första VS-butik. Jag planerade givetvis att gå lös och köpa nästan hela serien Pure Seduction, men vad händer? "No, you can't shop. You go two planes" Eh - WHAT? Plombera skiten bara som man brukar göra? Men nej. De vägrade givetvis sälja mig något eftersom jag ändå inte skulle fått ha med mig det i handbagaget i Wien. Dom kunde tydligen inte plombera påsen, så jag fick gå tomhänt från taxfreen.

Tur dock att det finns internet! Klickade hem den underbara hand & kroppslotionen (alltså inte bodylotion som visas på bilden nedan) som verkligen sitter i hur länge som helst, samt en bodymist. Min samling börjar gro till sig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0