KVÄLLSHEJ

Kollade nyss kontot och insåg att jag spenderat 2500 på 2 dagar. Det svider lite lätt kan jag säga när man ser hur jäkla dant man handlar ibland. Men men! Jag har köpt snygga grejer som jag är nöjd med, även om jag är smått osäker på skinnjackan. Det fanns bara stl 40 kvar, men jag antar att det kan bli snyggt med en hoodtröja under och lite oversize brukar ju aldrig sitta fel. Nu sitter jag på jobbet och är skittrött. Längtar hem till världens bästa Robin!!! I FUKN LOVE U MAN.

Ps. Jag har faktiskt kort på mig från idag som jag ska lägga upp ikväll efter jobbet om jag orkar. Annars har ni nått att glo på imorgon!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej hej! Skinnjackan är fucking skitsnygg så våga inte lämna tillbaka. Den ska inte va tajtare :)

2012-03-06 @ 21:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0