LÖRDAG

Nu ligger vi helt slut i sängen efter att ha gått en promenad till Erikshjälpen och sen svängt förbi stan. Vi hittade en tavla som ska upp i Vincents rum, samt inhandlade faktiskt första bröllopsdekorationen. Det var en simpel glasflaska, men jag tror att den kommer bli vacker efter att jag har dekorerat den lite, samt så fort den får en blomma i sig!

Sängliggandet kommer nog inte bli långvarigt - då jag vet att Robin vill ut till Media markt en sväng. Så det är väl bara att klä på sig igen och se glad ut! :) Dags för nästa lördagsbestyr.

Tanken är väl att det ska se ut ungefär såhär, men med lite mer "pimpade" glasflaskor, ursäkta ordvalet.

Kommentarer
Postat av: EMELIECATRINE

Oj vad jag verkligen hoppas på att få se bilder på erat stundande bröllop sen när ni är gifta =) Så som du beskriver allting nu så låter det helt sagolikt, faktiskt.

2012-03-31 @ 20:13:17
URL: http://emeliecatrine.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0