MONEYMONEYMONEY

MEN VA KUL!
Här har man suttit sen halv 7 i morse och försökt få e-legitimation osv att fungera för att jag skulle kunna logga in på skatteverket och se om jag får tillbaka något på skatten eller ej. Efter 2 samtal till supporten och instsallation av både firefox och google chrome kom jag äntligen in - och insåg att jag SKA BETALA TILLBAKA 1700. MEN VA KUL!

Jävlabajsolleskitpissråtta. Hur jäkla otur kan man ha egentligen? Förra året fick jag tillbaka 198 kr och tyckte det var patetiskt. Detta var fan värre.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

För två är sedan fick jag tillbaka lite drygt 6k, förra året restskatt och likadant i år igen :( blir så förbannad när en del får tillbaka runt 15-20k liksom!! HATA restskatt.



HALLÅ, har naglarna hållt??! säg till om vi ska laga nån :)

2012-03-21 @ 09:32:26
URL: http://peggs.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0