MYSPYS

Något som jag älskar att göra är att hänga på hemnet. Jag drömmer om ett sött hus lite utanför stan och jag längtar tills det blir verklighet. Antingen det eller något eget här i stan. Dock är trädgård ett krav!! Jag har insett att det finns rätt okej lägenheter som ligger på markplan här i Norrköping som jag skulle kunna överväga om de ligger i rätt område :) Nog för att jag absolut ska ha mitt eget ställe på landet någon gång men det kanske kan få vänta ett par år. Ungefär såhär ska i alla fall vårt sovrum se ut då.

Inspiration från IKEA. Dit ska vi för övrigt på lördag, wiie.

Kommentarer
Postat av: Josefine

älskar också att ligga o kolla runt på hemnet!!! :)

2012-03-06 @ 10:21:01
URL: http://josefineosterqvist.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Oh, om ni ska till IKEA på lördag så MÅSTE jag be dig om en liten, liten enkel tjänst? haha. Finns en grej på Hööks som jag MÅSTE ha, en brösta, kostar typ 169:- om jag ringer o lägger undan en till lördag, kan inte du hämta den då? :) så för jag över cash till dig såklart! vore AWESOME, hinner aldrig åka till linkan o måste ha den där jävla bröstan NU typ. haha :)

2012-03-06 @ 11:04:38
URL: http://peggs.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0