NÄST SISTA NATTEN

Det är med blandade känslor som jag ligger här i sängen för näst sista gången i detta land. Det har varit en omtumlande resa som inneburit allt från turkos-grönt 30 gradigt vatten, sömn under samma tak som en prostituerad, enormt beach-party på phi phi, långvarig sjukdom och borttappad matlust, kvällspromenader på stranden, båtturer, god mat, äcklig mat, en jäkla massa sol och värme, shopping, massage, snäckplockning osv osv. Det är en resa jag kommer minnas för resten av mitt liv och det enda minuset med den (bortsett från 100-dagars-diarrén och att matlusten sa hejdå efter en vecka) är självklart att Robin inte var med. Det gick helt enkelt inte denna gång och eftersom jag aldrig skulle kunnat låta en resa som denna passera utan mitt deltagande så åkte jag självklart ändå.

Jag har givetvis tagit en massa kort och dom kommer väl upp på måndag eller nått eftersom jag inte kommer ha tillgång till en dator på ett tag. Imorgon bitti åker vi till Bangkok och stannar där en natt för en massa shopping och annat. På lördag natt flyger vi hemåt med ett snabbt stopp i Wien! Ses snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0