RANDOM FAKTA

Idag fick jag sluta 30 minuter tidigare vilket gjorde mig överlycklig. Hur som helst så småsprang jag lite hemåt i hopp om att hinna till Coop för att hämta ut mitt paket från Nelly. Kl 21.59 slet jag i dörren som lyckligtvis var olåst.

När jag sen stod och väntade vid post-enheten förundrades jag verkligen över vilka inköp folk gör i sista sekund innan affären stänger. Bakom mig när jag klev in på coop kom en kvinna som vek av vid panten med två stora påsar flaskor som hon bestämt skulle panta och sedan handla för. Notera att kl alltså var 21.59 och Coop stänger vid 22.. Sen i en av kassorna stod en gubbe som bara skulle handla 4 stycken 6-pack med toapapper och killen bakom honom - ett äpple? Stressade dessa människor ärligt talat ner till affären för det där? Jag fattar inte riktigt. Men men, jag fick ut min kjol och klänning i alla fall och är supernöjd med båda. Speciellt kjolen så jag får väl se till att lägga upp en bild på den här imorgon.


Haha, jag är ju pinsam jag vet. Men ville bjuda på en bild som jag inte lagt upp tidigare (trots att jag inte har några nya) så jag redigerade denna med kontrast och skuggor till max i hopp om att bli lite snyggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0