SURPRISE

Jodå, jag blev rätt överraskad om man säger så. Detta var alltså vad Robin hade planerat för i fredags. Han hade köpt ringar och var givetvis cool-lugn eftersom han visste vad han gjorde och hade vant sig vid tanken av att vara förlovad. Jag själv fick nästan hjärtstopp och insåg direkt vilken betydelsefull fråga jag var tvungen att ge svar på. Förmodligen tog jag ett av de största besluten som jag någonsin kommer ta i mitt liv i fredags, men givetvis ångrar jag ingenting. Robin är min stora kärlek, min bästa vän som jag dagligen skrattar med och en person som jag absolut kan tänka mig att dela resten av mitt liv med. Jag är glad att jag har träffat min själsfrände och önskar alla i min närhet att de ska få göra samma sak!


Kommentarer
Postat av: Sophia

sv: Tack så mycket :)!



Ni är så fina och du är så bra!

2012-03-16 @ 17:12:01
URL: http://sophiabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0