THE PERFECT JEANS

Jag är egentligen ute efter ett par "pojkväns-jeans" och har så varit en längre tid. Men idag när vi var på shopping-runda hittade jag dessa på Cubus ute vid Maxi. När jag provade första paret tyckte jag att de satt rätt bra och då är det lika bra att shoppa dubbelt enligt mig. Därför köpte jag ett par i lite mörkare ton också. Byxorna kostar 299 kr och finns alltså på Cubus. De passar perfekt på mig som är typ 1.30 då de är lite korta i benen. Men det fungerar alltså på mig utan att de förvandlas till förskräckliga knickers eller vad det nu heter :b Tjejen i kassan pep med förvånad röst: "Har du verkligen provat de här?" när jag skulle betala. Jag vet inte varför man jag blir alltid så chockad vid sådana tillfällen.. Tänker typ: Eh, vadårå. Tror du inte jag kan ha stl 34 :O? Så jäkla fjantigt egentligen. Anledningen till att hon frågade var helt enkelt att hon trodde att de slutade på vaden och var nyfiken på att höra sanningen.

Förmodligen har skyltdockan inga former, (nähe?) och en jävigt platt, bred röv, för de här bilderna gör absolut inte byxorna rättvisa. Det märks väl speciellt när man kollar på de ljusa jeansen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0