TIPS!

Jag och Robin har letat efter solresor ett tag och förmodligen åker vi iväg någonstans v 26, direkt efter midsommar. Då har jag nämligen min första semestervecka. Dock har jag känt att jag gärna vill göra nått typ NU och något som jag inte gjort tidigare var att googla på "rabattkod". Det finns verkligen hur många bra erbjudanden som helst och jag funderar på att boka in oss på Hotel Birger Jarl i April (Stockholm). Tack vara en rabattkod på groupon.se kan man bo 2 nätter på det hotellet, inkl middag och frukost båda dagarna samt champange och sånt på rummet när man anländer för 1500! Då har jag även uppgraderat rummet lite. Det tåls att tänka på och jag tänker fråga min chef direkt när jag kommer till jobbet om jag kan få ledigt lite för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0