WHY SO SERIOUS

Sådärja, idag börjar man två men här ligger jag vaken sen en timme tillbaka. Lillen vaknade självmant vid sex så det var bara att kliva upp. Robin har åkt till dagis/jobbet nu och jag ska försöka somna om i alla fall ett par timmar. Insåg dock att när jag ligger här sömnlös i sängen så kan jag lika gärna blogga lite eftersom jag inte orkade det igår! Hur som helst så jobbade jag i alla fall till 7 igår. Väl hemma lagade vi köttfärssås och spaghetti och på kvällen tittade vi på ett avsnitt av halv åtta hos mig och självklart 30 grader i februari :P Finns det någon mer ångestladdad serie? Tveksamt.

Jaja nu ska jag försöka slockna igen. Sovmasken (en sån man har för ögonen) som jag köpte till flygresan hem från Thailand kan ju vara ett av mina bästa köp. Helt klockren! Med den på brukar jag somna inom tio minuter. 


Jag är fullt medveten om att jag måste färga håret, ska försöka hinna med det imorgon när jag är ledig!

Kommentarer
Postat av: Alma

Hej! Trevlig blogg! :D Har en fråga, vad jobbar du med? :)

2012-03-20 @ 15:20:28
Postat av: Matillda

Hej! Tack för kommentaren. Jag jobbar som supporttekniker på Telia :)

2012-03-20 @ 16:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0