AHAHEHAEHHH

Imorse tog jag och liten sovmorgon och därefter blev det en promenad till dagis. Skönt att det snart börjar bli riktigt skönt att gå promenader, även tidigt på morgonen. Dock tycker jag tyvärr att vår vagn är väldigt jobbig att köra så jag är alltid svettig varje gång jag kommer fram någonstans.. :P Men det gick bra ändå!

Efter jobbet sprang jag en snabbis på stan i jakt efter något att ha på mig på fredag. Hittade dock inte ett skit så jag får väl gå en runda till imorgon innan middagen med tjejerna. STRESSIGT. Nu ligger jag i alla fall i sängen och kollar på tv, liten och Robin tar ett bad och helt ärligt låter det som att V snart kommer skratta ihjäl sig!
"Papa ramlarrrr?!"
"Jaa! ooooj!"
*SPLASH i vattnet - följs av kiknande skratt :)


Kommentarer
Postat av: EMELIECATRINE

Här kommer en fråga från Nicke Nyfiken.. Hur ställde du dig till att R hade en son när ni träffades? Kändes det konstigt eller var det inga problem alls och kom helt naturligt?



Kram =)

2012-05-30 @ 22:04:44
URL: http://emeliecatrine.se/
Postat av: Pernilla

alltså... SNYGG!!

2012-05-31 @ 10:43:08
URL: http://peggs.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0