BY THE WAY

Man känner ju att det börjar bli varmare ute nu, ellerhur? Och att det är ljusare behöver vi ju inte ens tala om :) Det känns riktigt skönt att vi går mot sommar och allt vad det innebär. Snyggare kläder, slippa garderobspengen på krogen(?) och MER SAKER att göra helt enkelt! Jag känner mig otroligt pepp inför sommaren nu när jag har ordnat ett ställe vi kan spendera vår lediga tid på :) Kontrakt och sånt skrivs på Torsdag och jag kan knappt vänta! Jag vill börja måla, pyssla och möblera redan nu, då det är det enda jag tänker på. Helt ärligt kan jag knappt sova om nätterna och vaknar jag tidigt av någon anledning är det fullkomligt omöjligt för mig att somna om. Det enda jag ser när jag blundar är stugan inredningen och tankar kring hur det ska se ut. Jag har blivit besatt. Så snälla Jesus, låt det nu bli Torsdag så vi har allt juridiskt avklarat. Sen kan det bli 21 Maj också så att jag får tillgång till nycklarna. Tack på förhand.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ja det är hur kul som helst:) det tycker jag du ska gå på.

2012-05-09 @ 10:05:49
URL: http://nathaliegustafsson.blogg.se/
Postat av: Tessie- Milos mamma

Jaa, det förstår jag.. Huset är ju döööfint! :) Får se om jag får tag i nått sen jag med, dock är 160 000kr lite förmycket för mej, men det finns säkert billigare! :) hoppas vi!!!! ;D



Jaa, absolut.. vi hörs i helgen o bestämmer en dag..

Om det blir utgång snart igen hör av dej då ;) för då är jag på! ;) Puss.

2012-05-09 @ 16:27:55
URL: http://mizztessie.blogg.se/
Postat av: Emma Roodla - Fotograf

Åhh så roligt :D!

2012-05-10 @ 16:37:49
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0